INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA FORMULARZA DO SYSTEMU RMA
System RMA SKYMAX to system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem strony internetowej skymax.pl Pozwala również śledzić przebieg reklamacji z konta przypisanego do zgłoszenia. Jesteście Państwo o wszystkim informowani na bieżąco.Jak wysłać zgłoszenie serwisowe? W przypadku stwierdzenia usterki sprzętu CANAL+ należy wypełnić formularz serwisowy. System przydzieli Państwu indywidualny numer RMA. Należy go zachować! Będzie potrzebny do identyfikacji Państwa zgłoszenia serwisowego oraz oznaczenia paczki z uszkodzonym sprzętem, którą należy przesłać do nas po zarejestrowaniu zgłoszenia. |
Jak prawidłowo wypełnić pola formularza? Aby było możliwe zgłoszenie usterki sprzętu CANAL+ wymagane jest wyrażanie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane te są niezbędne w procesie serwisowym oraz dostarczeniu sprzętu do klienta lub SKLEPu/FIRMY. Na początku można zapoznać się z informacjami o Polityce Prywatności, Regulaminie, Cenniku usług serwisowych oraz tej instrukcji wypełniania formularza. Następnie prosimy o przeczytanie reguły udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Wypełnianie formularza rozpoczynamy od zaznaczenia pola: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w Systemie RMA : ☑ TAK Nie wyrażenie zgody oznacza brak akceptacji dla całego procesu serwisowego prowadzonego przez SKYMAX Polska Sp. z o.o. oraz CANAL+ Polska S.A. W związku z wejściem w życie od 2023r. nowych przepisów unijnych prosimy o podanie danych w poniższym formularzu dotyczących rodzaju składanej reklamacji i daty zakupu sprzętu: Gwarancja Data zakupu: rrrr-mm-dd Następnie zaznaczenie pola zgłaszającego usterkę: Pola Status sprzętu klienta – zaznaczamy formę opłacania abonamentu przez klienta, czy oferta CANAL+ jest dostępna po doładowaniu konta i bez umowy, czy klient płaci abonament i ma umowę z CANAL+ . Pole przedsprzedaż dotyczy dekoderów nie przypisanych do klienta, pole to zaznaczają sklepy, gdy sprzęt po wzięciu z półki jest niesprawny i nie został jeszcze sprzedany, czy aktywowany. W pole Imię i Nazwisko wpisujemy dane osoby właściciela sprzętu lub zgłaszającego. Pole Firma jest obowiązkowe dla SKLEPu/FIRMY zgłaszającej sprzęt ( jest ono aktywne tylko po bezpośrednim zaznaczeniu pola Zgłaszający: SKLEP/FIRMA ). Adres e-mail musi być podany poprawnie, tak aby dotarły do Państwa komunikaty z Systemu RMA Dane adresowe muszą wskazywać adres dostarczenia sprzętu po serwisie (tylko w granicach Polski). Numer telefonu powinien należeć do osoby odbierającej paczkę od kuriera, tak był możliwy kontakt w celu jej dostarczenia. W opisie uszkodzenia należy wpisać dokładnie jakie nieprawidłowości w działaniu sprzętu zaobserwował jego właściciel – wpisy typu, np. nie działa nie przyspieszą procesu obsługi serwisowej. Numer dekodera – należy wpisać precyzyjnie, ponieważ numery sprzętu CANAL+ wpisywanego do formularza odgrywają bardzo ważną rolę w procesie ewentualnej wymiany sprzętu, gdyż podane niepoprawne mogą spowodować brak aktywacji sprzętu i tym samym brak możliwości odbioru oferty CANAL+ . |
Gdzie odnaleźć numery dekoderów?
Numery seryjne dekodera CANAL+BOX znajdują się na spodzie obudowy. Numery dekoderów SAGEMCOM DISW74 znajdują się na tylnej ściance i mają 17 znaków: 4 znaki serii i 13 znaków kolejnych – wpisujemy je razem – bez spacji.
Numery dekoderów nc+ ITI znajdują się na spodzie i mają 17 znaków: 4 znaki serii i 13 znaków kolejnych – wpisujemy je razem – bez spacji. Numery dekoderów PACE znajdują się na tylnej ściance i mają 12 znaków kolejnych – wpisujemy je razem – bez spacji. |
W przypadku zgłoszenia dekoderów satelitarnych prosimy koniecznie załączyć kartę kodową razem z wysyłanym sprzętem Karty kodowe są umieszczone w dekoderach satelitarnych w specjalnych kieszeniach, wystarczy sprawdzić jej obecność w dekoderze, nie trzeba jej wyciągać. Nie dotyczy boxów internetowych CANAL+BOXa oraz Player+ BOXa, które nie mają kart kodowych. |