ZGŁOSZENIE SERWISOWE
SPRAWDZENIE STATUSU WYMIANY

nc+ telewizja na kartę, nc+ MIX, telewizja na kartę HD, n na kartę.


Serwis firmy SKYMAX Polska prowadzi obsługę serwisową
wyłącznie
zakupionych na własność

dekoderów ADB: ITI-5800S, ITI-5800SX, 

dekoderów ADB: ITI-2849, ITI-2850ST,
dekoderów PACE HDS7241/91,
dekoderów SAGEMCOM DSIW74.

Przeprowadzamy diagnostykę sprzętu, wymieniamy dekodery,
wymieniamy uszkodzone wyposażenie – piloty i zasilacze.
Obsługa dotyczy dekoderów na gwarancji i pogwarancyjnych.

Nie zajmujemy się obsługą modułów CAM i kart kodowych pod względem wymian,
aktywacji pakietów, bądź rozliczeń abonamentu !


Kontakt z serwisem:

telefon:  71 341 02 49
e-mail:    serwis@skymax.pl

godziny pracy 8.30 – 16.30
od poniedziałku do piątku


PROCEDURA SERWISOWA W SKYMAX Polska Sp. z o.o.

1. INFORMACJE WSTĘPNE
W naszym serwisie obsługujemy wyłącznie dekodery nc+ zakupione na własność. Przeprowadzamy diagnostykę sprzętu, wymieniamy dekodery, wymieniamy uszkodzone wyposażenie – piloty i zasilacze. Obsługa dotyczy dekoderów na gwarancji oraz pogwarancyjnych.

Obsługujemy dekodery platformy nc+ poniższych typów:
ADB: ITI-5800S, ITI-5800SX, ITI-2849, ITI-2850ST,
PACE HDS7241/91,
SAGEMCOM DSIW74.

zakupione na własność w ofertach: nc+ telewizja na kartę, nc+ MIX, n na kartę oraz telewizja na kartę HD.

Prosimy o nieprzysyłanie do nas innych typów dekoderów lub sprzętu oprócz wymienionego powyżej.

Nie obsługujemy dekoderów wynajmowanych od platformy nc+ !
Nie obsługujemy modułów CAM nc+ i kart kodowych SMART HD !

Koszt wysyłki dekodera do serwisu ponosi Klient. Zwrot dekodera z serwisu jest na koszt SKYMAX.
Dekoder musi być wysłany wraz z kartą kodową, zasilaczem i pilotem oraz gdy sprzęt jest na gwarancji – obowiązkowo z wypełnioną kartą gwarancyjną lub dowodem zakupu.
Wymianie podlega dekoder i karta kodowa (karta jest przypisana do dekodera i nie może być używana z innym dekoderem).
Jednocześnie informujemy, że obsługujemy także dekodery po gwarancji i wymieniamy je odpłatnie.

Serwis SKYMAX nie prowadzi wymian gwarancyjnych dekoderów, które mają zerwaną plombę gwarancyjną bądź modyfikowane oprogramowanie !

2. PROCES ZGŁOSZENIA DEKODERA
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia dekodera należy obowiązkowo wypełnić formularz serwisowy zamieszczony powyżej na tej stronie www:

skymax.pl/formularz_serwisowy.php

Po zarejestrowaniu zgłoszenia otrzymacie Państwo dalsze instrukcje i nr RMA, który należy wpisać na liście przewozowym przesyłki z wysyłanym uszkodzonym dekoderem. Status wymiany dekodera można sprawdzić po otrzymaniu hasła do systemu, które jest przekazywane emailem po przyjęciu dekodera w serwisie.

Adres do wysyłki dekoderów:
SKYMAX Polska Sp. z o.o.
ul. Rogowska 117
54-440 Wrocław
z dopiskiem SERWIS i nr RMA

Zanim zgłoszenie zostanie dodane należy upewnić się, że:
• nie doszło do przestawienia anteny satelitarnej pod wpływem wiatru,
• w przypadku dekoderów ADB ITI-5800S/5800SX, czy jest podłączony do TV i wybrane jest wyjście SD dla euro, lub 1080, 720 – hdmi,
• dla dekoderów ADB ITI-2849/50 odpowiednio ustawienie na pilocie: *1 – SD – obraz i dźwięk po złączu euro, *3 – HD – obraz i dźwięk po hdmi, *7 – DVI – brak dźwięku po hdmi,
• karta kodowa jest umieszczona w dekoderze w prawidłowy sposób,
• są uprawnienia do oglądania programów kodowanych (doładowano konto),
• wszystkie wymagane informacje zostały wprowadzone bez błędów.

Całość obsługi serwisowej odbywa się w elektronicznym systemie, który automatycznie informuje Państwa o statusie naprawy i wysyłce sprzętu.
Prosimy o ograniczenie kontaktów drogą telefoniczną.

Niniejszą obsługą serwisową objęte są dekodery na terytorium Polski.


PROCEDURA SERWISOWA w SKYMAX Polska

do pobrania w pliku pdf.