AUTORYZOWANY SERWIS CANAL+ SPRZĘTU ZAKUPIONEGO NA WŁASNOŚĆ


ZGŁOSZENIE SERWISOWE STATUS ZGŁOSZENIA


Informujemy, że od 1.12.2020 Autoryzowany SERWIS CANAL+ SKYMAX Polska Sp. z o.o. pracuje w systemie D2D (door-to-door). Oznacza to, że koszty transportu sprzętu z i do serwisu są po stronie SKYMAX. Dotyczy to reklamacji gwarancyjnych. Po zgłoszeniu reklamacji w Systemie RMA na stronie skymax.pl serwis będzie kontaktował się z Państwem w celu ustalenia prawa do gwarancji i ewentualnego odbioru sprzętu na koszt SKYMAX.
W przypadku reklamacji pogwarancyjnych, za każdym razem serwis ustali dalszy tok postępowania w rozmowie ze zgłaszającym.

Od 1 marca 2021r. wprowadziliśmy szybkie płatności za odpłatne usługi serwisowe poprzez Przelewy24.

 

SPRZĘT CANAL+ OBSŁUGIWANY W NASZYM SERWISIE:

Boxy internetowe : CANAL+ BOX HY4001 sprzęt na własność, Player+ BOX DTI744NCP – sprzęt na własność.

Dekodery satelitarne Telewizji na kartę – sprzęt na własność na doładowanie, CANAL+ MIX – sprzęt na własność na umowę,
dawne dekodery nc+ telewizji na kartę, telewizji na kartę HD oraz n na kartę :

ITI-5800S, ITI-5800SX, ITI-2849ST, ITI-2850ST, ITI-2851S, PACE HDS7241/91, SAGEMCOM DSIW74


REGULAMIN CENNIK INSTRUKCJA FORMULARZA POLITYKA PRYWATNOŚCI


Kontakt z serwisem:

godziny pracy 8:30 – 16:30
od poniedziałku do piątku

telefon: 71 341 02 49
e-mail: serwis@skymax.pl

lub messenger na naszej stronie.