ZGŁOSZENIE SERWISOWE
SPRAWDZENIE STATUSU WYMIANY

nc+ telewizja na kartę, nc+ MIX, telewizja na kartę HD, n na kartę.


SKYMAX Polska Sp. z o.o. prowadzi Autoryzowany Serwis sprzętu nc+ zakupionego przez klientów na własność:

  • dekodery ADB: ITI-5800S, ITI-5800SX, 
  • dekodery ADB: ITI-2849, ITI-2850ST,
  • dekodery PACE HDS7241/91,
  • dekodery SAGEMCOM DSIW74.

Przeprowadzamy diagnostykę sprzętu, wymieniamy dekodery, wymieniamy uszkodzone wyposażenie – piloty i zasilacze.
Obsługa dotyczy dekoderów na gwarancji i pogwarancyjnych.Zgłoszenia naprawy można dokonać tylko przez System RMA, lub osobiście w naszym punkcie serwisowym.

RMA to system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem strony internetowej. Pozwala również śledzić przebieg naprawy ze swojego konta.
Jesteś o wszystkim informowany na bieżąco.

Jak wysłać zgłoszenie serwisowe?
W przypadku stwierdzenia usterki sprzętu nc+ należy wypełnić formularz zgłoszeniowy.
System przydzieli Ci indywidualny numer RMA. Zachowaj go! Będzie Ci potrzebny do identyfikacji Twojego zgłoszenia serwisowego oraz oznaczenia paczki z uszkodzonym sprzętem, którą prześlesz do nas.

UWAGA! Dekodery nc+ muszą być przesłane obowiązkowo z kartą kodową.
Nie zajmujemy się obsługą modułów CAM i kart kodowych SMART HD+ pod względem wymian, aktywacji pakietów, bądź rozliczeń abonamentu !
Adres do wysyłki sprzętu:
SKYMAX Polska Sp. z o.o.
ul. Rogowska 117, 54-440 Wrocław

z dopiskiem SERWIS i numer RMA
Kontakt z serwisem:

telefon:  71 341 02 49
e-mail:    serwis@skymax.pl

godziny pracy 8.30 – 16.30
od poniedziałku do piątku


PROCEDURA SERWISOWA W SKYMAX Polska Sp. z o.o.

1. INFORMACJE WSTĘPNE
SKYMAX Polska Spółka z o.o. prowadzi Autoryzowany Serwis sprzętu nc+ zakupionego przez klientów na własność. Przeprowadzamy diagnostykę sprzętu, wymieniamy dekodery, wymieniamy uszkodzone wyposażenie – piloty i zasilacze. Obsługa dotyczy sprzętu na gwarancji oraz pogwarancyjnego.

Obsługujemy dekodery platformy nc+ poniższych typów:
ADB: ITI-5800S, ITI-5800SX, ITI-2849, ITI-2850ST,
PACE HDS7241/91,
SAGEMCOM DSIW74.

zakupione na własność w ofertach: nc+ telewizja na kartę, nc+ MIX, n na kartę oraz telewizja na kartę HD.

Prosimy o nieprzysyłanie do nas innych typów dekoderów lub sprzętu oprócz wymienionego powyżej.

Nie obsługujemy dekoderów wynajmowanych od platformy nc+ !
Nie obsługujemy modułów CAM nc+ i kart kodowych SMART HD !

Koszt wysyłki sprzętu do serwisu ponosi Klient. Zwrot sprzętu z serwisu jest na koszt SKYMAX.
Dekodery nc+ muszą być wysłane wraz z kartą kodową, zasilaczem i pilotem oraz gdy sprzęt jest na gwarancji – obowiązkowo z wypełnioną kartą gwarancyjną lub dowodem zakupu.
Wymianie podlega dekoder i karta kodowa (karta jest przypisana do dekodera i nie może być używana z innym dekoderem).
Jednocześnie informujemy, że obsługujemy także sprzęt po gwarancji i wymieniamy je odpłatnie.

Serwis SKYMAX nie prowadzi wymian gwarancyjnych dekoderów, które mają zerwaną plombę gwarancyjną bądź modyfikowane oprogramowanie !

2. PROCES ZGŁOSZENIA SPRZĘTU
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia sprzętu należy obowiązkowo wypełnić formularz serwisowy zamieszczony powyżej na tej stronie www:

skymax.pl/formularz_serwisowy.php

Po zarejestrowaniu zgłoszenia w Systemie RMA otrzymacie Państwo dalsze instrukcje i nr RMA, który należy wpisać na liście przewozowym przesyłki z wysyłanym uszkodzonym sprzętem. Status wymiany sprzętu można sprawdzić po otrzymaniu loginu i hasła do systemu, które jest przekazywane e-mailem po przyjęciu sprzętu w serwisie.

Adres do wysyłki sprzętu:
SKYMAX Polska Sp. z o.o.
ul. Rogowska 117
54-440 Wrocław
z dopiskiem SERWIS i nr RMA

Zanim zgłoszenie zostanie dodane należy upewnić się, że:
• nie doszło do przestawienia anteny satelitarnej pod wpływem wiatru,
• w przypadku dekoderów ADB ITI-5800S/5800SX, czy jest podłączony do TV i wybrane jest wyjście SD dla euro, lub 1080, 720 – hdmi,
• dla dekoderów ADB ITI-2849/50 odpowiednio ustawienie na pilocie: *1 – SD – obraz i dźwięk po złączu euro, *3 – HD – obraz i dźwięk po hdmi, *7 – DVI – brak dźwięku po hdmi,
• karta kodowa jest umieszczona w dekoderze w prawidłowy sposób,
• są uprawnienia do oglądania programów kodowanych (doładowano konto),
• wszystkie wymagane informacje zostały wprowadzone bez błędów.

Całość obsługi serwisowej odbywa się w elektronicznym Systemie RMA, który automatycznie informuje Państwa o statusie naprawy i wysyłce sprzętu.
Prosimy o ograniczenie kontaktów drogą telefoniczną.

Niniejszą obsługą serwisową objęte są dekodery na terytorium Polski.


PROCEDURA SERWISOWA

w pliku pdf