AUTORYZOWANY SERWIS CANAL+ SPRZĘTU ZAKUPIONEGO NA WŁASNOŚĆ
ZGŁOSZENIE SERWISOWE STATUS ZGŁOSZENIA
Autoryzowany SERWIS CANAL+ SKYMAX Polska Sp. z o.o. pracuje w systemie D2D (door-to-door). Oznacza to, że koszty transportu sprzętu z i do serwisu są po stronie SKYMAX. Dotyczy to reklamacji gwarancyjnych. Po zgłoszeniu reklamacji w Systemie RMA na stronie skymax.pl serwis będzie kontaktował się z Państwem w celu ustalenia prawa do gwarancji i ewentualnego odbioru sprzętu na koszt SKYMAX.
W przypadku reklamacji pogwarancyjnych, za każdym razem serwis ustali dalszy tok postępowania w rozmowie ze zgłaszającym.
Polecamy szybkie płatności za odpłatne usługi serwisowe poprzez Przelewy24.
SPRZĘT CANAL+ OBSŁUGIWANY W NASZYM SERWISIE:
Boxy internetowe : CANAL+ BOX HY4001 – sprzęt na własność, Player+ BOX DTI744NCP – sprzęt na własność.
Dekodery satelitarne Telewizji na kartę – sprzęt na własność na doładowanie, CANAL+ MIX – sprzęt na własność na umowę,
dawne dekodery nc+ telewizji na kartę, telewizji na kartę HD oraz n na kartę :
ITI-5800S, ITI-5800SX, ITI-2851S, PACE HDS7241/91, SAGEMCOM DSIW74
Informujemy o zakończeniu wymian dekoderów ITI-2849ST i ITI-2850ST na ten sam typ.
Obecnie są wymieniane tylko na model ITI-2851S bez DVB-T.
REGULAMIN CENNIK INSTRUKCJA FORMULARZA POLITYKA PRYWATNOŚCI
Kontakt z serwisem:
godziny pracy 8:30 – 16:30
od poniedziałku do piątku
telefon: 71 341 02 49
e-mail: serwis@skymax.pl