REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG SERWISOWYCH


  1. INFORMACJE WSTĘPNE
    SKYMAX Polska Spółka z o.o. prowadzi Autoryzowany Serwis sprzętu platformy nc+ zakupionego przez Klientów nc+ na własność.
    Przeprowadzamy diagnostykę sprzętu, wymieniamy dekodery, wymieniamy uszkodzone wyposażenie – piloty i zasilacze.
    Obsługa dotyczy sprzętu na gwarancji oraz napraw pogwarancyjnych.
    Obsługujemy sprzęt platformy nc+ poniższych typów:
    • ADB: ITI-5800S, ITI-5800SX, ITI-2849, ITI-2850ST,
    • PACE HDS7241/91,
    • SAGEMCOM DSIW74,
    • PLAYER+ BOX.
    zakupione na własność w ofertach: nc+ telewizja na kartę, nc+ MIX, n na kartę oraz telewizja na kartę HD, Player+.

    UWAGA!
    • Prosimy o nieprzysyłanie do nas innego typu sprzętu niż wymieniony powyżej,
    • nie obsługujemy dekoderów wynajmowanych od platformy nc+,
    • nie podlega naprawom gwarancyjnym sprzęt, który ma zerwaną plombę gwarancyjną bądź modyfikowane oprogramowanie.

  1. WYSYŁKA SPRZĘTU I KOSZTY PRZESYŁKI
    Sprzęt nc+ musi być wysłany w komplecie: dekoder wraz z kartą kodową (oprócz Player+ Boxa), zasilaczem i pilotem. W przypadku gdy sprzęt jest na gwarancji – obowiązkowo z wypełnioną kartą gwarancyjną lub dowodem zakupu.
    W przypadku obsługi gwarancyjnej koszt wysyłki sprzętu do serwisu ponosi Klient lub SKLEP/FIRMA, a zwrot sprzętu z serwisu jest na koszt SKYMAX.
    Obsługujemy także sprzęt po gwarancji i wymieniamy go odpłatnie, a informacje o kosztach są w naszym cenniku usług serwisowych.
    Jeżeli chodzi o obsługę pogwarancyjną, wówczas koszty przesyłki do serwisu i z serwisu są po stronie Klienta lub SKLEPU/FIRMY (cena obsługi zawiera koszty przesyłki z serwisu do Klienta/SKLEPU/FIRMY).
  1. ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH I PROCES ZGŁOSZENIA SPRZĘTU
    W przypadku stwierdzenia uszkodzenia sprzętu należy obowiązkowo wypełnić formularz serwisowy – osobiście w punkcie serwisowym lub zamieszczony poniżej na tej stronie www :

    FORMULARZ SERWISOWY

    W przypadku Klientów (osoba fizyczna) osobiście zgłaszających uszkodzenie w Systemie RMA wypełnienie formularza wymaga zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgodę tę można w każdej chwili cofnąć, ale takie wycofanie skutkuje odstąpieniem od czynności serwisowych, gdyż bez zgody nie ma możliwości zapisania danych Klienta w Systemie RMA.
    Rejestracja w Systemie RMA i udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych oznacza przekazanie danych osobowych oraz numerów sprzętu operatorowi platformy nc+ ITI Neovision S.A. w celu weryfikacji sprzętu nc+, a także przekazanie danych osobowych firmie spedycyjnej General Logistics Systems (w skrócie GLS) w celu dostarczenia paczki ze sprzętem do Klienta.
    Po złożeniu zgody i zarejestrowaniu zgłoszenia w Systemie RMA Klient/SKLEP/FIRMA otrzymuje na ekranie oraz na e-mail dalsze instrukcje wraz z adresem oraz numerem RMA, który należy wpisać na liście przewozowym przesyłki z wysyłanym uszkodzonym sprzętem. Jednocześnie z przyjęciem sprzętu w naszym serwisie zakładane jest konto Klienta w Systemie RMA, na którym po otrzymaniu loginu i hasła (przekazywane e-mailem) Klient ma wgląd w swoje dane osobowe i aktualny status naprawy sprzętu.
    W każdej chwili Klient można także cofnąć zgodę na przetwarzanie danych i tym samym nakazać usunięcie danych z Systemu RMA, można tego dokonać poprzez wysłanie oświadczenia o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych na adres email: zgody-rodo@skymax.pl
    Informujemy, że w związku z Rozporządzeniem RODO zgłoszenia sprzętu w Systemie RMA, do których Klienci nie prześlą w ciągu 2 miesięcy sprzętu będą automatycznie usuwane.

    Na podstawie Art. 38 pkt. 1. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U.2017.683 z dnia 30.07.2017r.) – wyłącza się konsumentowi prawo do odstąpienia od umowy serwisowej zawartej poza lokalem lub na odległość – jeżeli została ona wykonana w pełni za wyraźną zgodą konsumenta,
    który został o tym poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia serwisowego.


    Po stwierdzeniu przez nasz serwis usterki uniemożliwiającej dalszy odbiór oferty lub poprawne działanie dostarczonego przez Klienta (osoba fizyczna) lub SKLEP/FIRMĘ (osoba prawna) sprzętu nc+ wymianie podlega dekoder i karta kodowa, która jest przypisana do dekodera i nie może być używana z innym dekoderem (nie dotyczy Player+ Boxa). Natomiast gdy czynności serwisowe (resetowanie ustawień, czyszczenie pamięci, doprowadzenie do poprawnego parowania (powiązania dekodera z kartą kodową), wymiana karty kodowej umożliwi prawidłowy odbiór i poprawnie działanie zostanie odesłany ten sam sprzęt do Klienta/SKLEPU/FIRMY składającego zgłoszenie.

    UWAGA!
    Jeżeli zgłaszającym jest SKLEP/FIRMA (osoba prawna) obsługująca własnych Klientów należy zaznaczyć w Systemie RMA pole FIRMA i nie wpisywać danych Klienta, jedynie nazwę SKLEPU/FIRMY, dane adresowe SKLEPU/FIRMY i telefon oraz e-mail do SKLEPU/FIRMY.

  1. ADRES DO WYSYŁKI SPRZĘTU DO SERWISU
    Na poniższy adres należy przesłać uszkodzony sprzęt na własny koszt po uprzednim solidnym zapakowaniu, tak by nie uległ uszkodzeniu w transporcie.
    Adres SERWISU:
    SKYMAX Polska Sp. z o.o.
    ul. Rogowska 117, 54-440 Wrocław
    z dopiskiem SERWIS i nr RMA
  1. UWAGI TECHNICZNE
    Zanim zgłoszenie zostanie przesłane do serwisu należy upewnić się, czy:
    • nie doszło do przestawienia anteny satelitarnej pod wpływem wiatru,
    • w przypadku dekoderów ADB ITI-5800S/5800SX, czy jest podłączony do TV i wybrane jest wyjście SD przy podłączeniu kablem euro/scart, lub 1080, 720 przy podłączeniu kablem hdmi,
    • dla dekoderów ADB ITI-2849/50 odpowiednio ustawienie na pilocie:
    *1 – SD – obraz i dźwięk po złączu euro,
    *3 – HD – obraz i dźwięk po hdmi,
    *7 – DVI – brak dźwięku po hdmi,
    • karta kodowa jest umieszczona w dekoderze w prawidłowy sposób,
    • są uprawnienia do oglądania programów kodowanych – doładowano konto lub abonament jest zapłacony.
    Całość obsługi serwisowej odbywa się w elektronicznym Systemie RMA, który automatycznie informuje Klienta/SKLEP/FIRMĘ o statusie naprawy i wysyłce sprzętu,
    w związku z tym prosimy o ograniczenie kontaktów drogą telefoniczną.

    Niniejszą obsługą serwisową objęte są dekodery na terytorium Polski.