INSTRUKCJA WYPEŁNIANIA FORMULARZA DO SYSTEMU RMA
System RMA SKYMAX to system zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem strony internetowej skymax.pl Pozwala również śledzić przebieg naprawy z konta przypisanego do zgłoszenia. Jesteście Państwo o wszystkim informowani na bieżąco. Jak wysłać zgłoszenie serwisowe? |
Jak prawidłowo wypełnić pola formularza? Na początku można zapoznać się z informacjami o Polityce Prywatności, Regulaminie, Cenniku usług serwisowych oraz tej instrukcji wypełniania formularza.Następnie prosimy o przeczytanie reguły udzielenia zgody na przetwarzanie danych osobowych. Aby było możliwe zgłoszenie usterki sprzętu CANAL+ wymagane jest wyrażanie zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane te są niezbędne w procesie serwisowym oraz dostarczeniu sprzętu do klienta lub SKLEPu/FIRMY. Wypełnianie formularza rozpoczynamy od zaznaczenia pola: Pola Status sprzętu klienta – zaznaczamy formę opłacania abonamentu przez klienta, czy oferta CANAL+ jest dostępna po doładowaniu konta i bez umowy, czy klient płaci abonament i ma umowę z CANAL+ . Pole przedsprzedaż dotyczy dekoderów nie przypisanych do klienta, pole to zaznaczają sklepy, gdy sprzęt po wzięciu z półki jest niesprawny i nie został jeszcze sprzedany, czy aktywowany. W pole Imię i Nazwisko wpisujemy dane osoby właściciela sprzętu lub zgłaszającego. Pole Firma jest obowiązkowe dla SKLEPu/FIRMY zgłaszającej sprzęt ( jest ono aktywne tylko po bezpośrednim zaznaczeniu pola Zgłaszający: SKLEP/FIRMA ). Adres e-mail musi być podany poprawnie, tak aby dotarły do Państwa komunikaty z Systemu RMA Dane adresowe muszą wskazywać adres dostarczenia sprzętu po serwisie (tylko w granicach Polski). Numer telefonu powinien należeć do osoby odbierającej paczkę od kuriera, tak był możliwy kontakt w celu jej dostarczenia. W opisie uszkodzenia należy wpisać precyzyjnie jakie nieprawidłowości w działaniu sprzętu zaobserwował jego właściciel – wpisy typu, np. nie działa nie przyspieszą procesu obsługi serwisowej. |
Numery sprzętu CANAL+ wpisywanego do formularza odgrywają bardzo ważną rolę w procesie ewentualnej wymiany sprzętu, gdyż podane niepoprawne mogą spowodować brak aktywacji sprzętu i tym samym brak możliwości odbioru oferty CANAL+ .
Gdzie odnaleźć numery dekoderów? Numery seryjne dekodera CANAL+BOX znajdują się na spodzie obudowy. Numery seryjne dekodera Player+ BOX znajdują się z tyłu obudowy. Numery dekoderów ADB ITI znajdują się na spodzie i mają 17 znaków: 4 znaki serii i 13 znaków kolejnych – wpisujemy je razem – bez spacji. Numery dekoderów PACE znajdują się na tylnej ściance i mają 12 znaków kolejnych – wpisujemy je razem – bez spacji. Numery dekoderów SAGEMCOM znajdują się na tylnej ściance i mają 17 znaków: 4 znaki serii i 13 znaków kolejnych – wpisujemy je razem – bez spacji. |
W przypadku zgłoszenia dekoderów satelitarnych prosimy koniecznie załączyć kartę kodową razem z wysyłanym sprzętem Karty kodowe są umieszczone w dekoderach w specjalnych kieszeniach, wystarczy sprawdzić jej obecność w dekoderze, nie trzeba jej wyciągać. Nie dotyczy CANAL+BOXa oraz Player+ BOXa, które nie mają kart kodowych. |